T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
HAKKARİ / YÜKSEKOVA - Yüksekova Halk Eğitimi Merkezi

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Kurs Başvuruları

2023 - 2024 Eğitim Öğretim yılında görevlendirilecek Ücretli Usta Öğretici başvuruları 01 - 31 Ağustos 2023 tarihleri arasında e-yaygin.meb.gov.tr sistemi üzerinden alınacaktır. 

meb_iys_dosyalar/30/06/153370/dosyalar/2023_08/01224941_TAKVIM.pdf

meb_iys_dosyalar/30/06/153370/dosyalar/2023_08/01224927_PUANLAMA.pdf

BAŞVURU AŞAMALARI

1. e-yaygin.meb.gov.tr sistemine e-devlet şifreniz ile giriş yapınız. Başvurular/Usta Öğretici Başvurusu menüsünden  Ücretli Uzman ve Usta Öğretici Değerlendirme Formunda istenilen belgelerin asıllarının pdf  uzantılı halini sisteme yükleyerek ve sistem üzerindeki yönergeleri tamamlayarak başvurunuzu tamamlayınız.

2. e-yaygin.meb.gov.tr sistemi üzerinden başvurusunu tamamlayanların başvuruları, kurum müdürlüğümüz tarafından onaylanacak ya da eksikler belirtilerek reddedilecektir. Kurum müdürlüğü tarafından başvurusu reddedilen ücretli usta öğretici adaylarının başvuruları işleme alınmayacaktır. 

3. Bu nedenle e-yaygin.meb.gov.tr adresi üzerinden başvuru onay durumunuzu sık sık kontrol ederek reddedilen başvuru ya da sisteme yüklenen evraklarınız için, reddedilme nedeninde yazan talimatlar doğrultusunda gerekli düzeltmeleri yapmanız gerekmektedir. Herhangi bir mağduriyet yaşanmaması açısından başvuru yapan adayların mutlaka 01 - 31 Ağustos tarihleri arasında başvuru onay durumlarını sistem üzerinden kontrol etmeleri gerekmektedir.

4. 01 – 05 Eylül 2023 tarihleri arasında başvurular kurumumuzca değerlendirilecektir.

5. 6 Eylül 2023 tarihinde başvuruların komisyon tarafından değerlendirildikten sonra nihai olmayan listenin yayınlanması.

6. 6 – 8 Eylül 2023 tarihleri arasında taslak listelere itirazlar alınacaktır.

7. 9- 10 Eylül 2023 tarihleri arasında itirazların değerlendirilmesi.

8. 11 Eylül 2023 tarihinde itiraz sonrası nihai listelerin Kaymakamlık Makam Onayına gönderilip yayınlanması.

10. 11 Eylül 2023 tarihinde Kurumumuz internet sitesi https://yuksekovahem.meb.k12.tr/ ve sosyal medya hesapları ile müdürlüğümüz binasında, sıralamalar ilan edilecek ve görevlendirmeler ilan edilen sıralamalara göre yapılacaktır. 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1. Görevlendirme esnasında Ücretli Uzman ve Usta Öğretici Değerlendirme Formu ile belirtilen belgelerin asılları ile fotokopilerinin onaylatılmak üzere kurum müdürlüğüne teslim edilmesi gerekmektedir.

2. Birden fazla alanda başvuru yapmak isteyen adaylar belgeleri yeniden yüklemeden her alan için ayrı ayrı başvuru yapacaklardır. 

3. E-yaygın sistemi üzerinden yapılan başvurular ön başvuru niteliğindedir. Görev verildiğinde kurumumuza getirilmesi gereken evraklarda eksiklik veya yanlış bilgi olması halinde başvuru geçersiz sayılacaktır.

4. Başvurular; Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün ilgili yönerge ve genelgeleri doğrultusunda değerlendirilerek, sıralama yapılacaktır. Bu sıralama dikkate alınarak kurslarımız 9 Eylül 2023 tarihinden itibaren başlayacaktır.

5. Kurumumuz kadrolu öğretmenleri hariç, Milli Eğitim Bakanlığı'nda görev yapan kadrolu öğretmenler ve diğer resmi kurumlarda ki kamu görevlileri ve emekli olanların başvuruları, e-yaygin.meb.gov.tr sistemi üzerinden e-devlet şifresi ile yapılması gerekmektedir. Evrak teslimi yapılmayacak olup, görevlendirme yapıldığında belgeler istenilecektir.

6.Usta Öğretici başvuru yapmış olduğu kurs dalında;

https://e-yaygin.meb.gov.tr/pagePrograms.aspx adresinden eğitici niteliklerine uygun olan kurs modüllerini seçeceklerdir. Eğitici nitelikleri uymayan Usta Öğreticilere başvuru yaptıkları kurs modüllerinde kurs açılmayacaktır.

 

GEREKLİ BELGELER (Görev verildikten sonra istenecektir.)

(Belgeler mavi plastik dosya içerisine en üstte başvuru formu olacak şekşlde aşağıdaki belgelersırasına göre yerleştirilerek teslim edilecektir. Eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.)

1- Başvuru Formu

2-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

3-Öğrenim Belgesi Fotokopisi(Diploma, Geçici Mezuniyet Belgesi, Tasdikname)

4- Branşında yeterli olduğuna dair belge(usta öğreticilik-ustalık-vize edilmiş antrenörlük belgesinin aslı ve fotokopisi) (MEB Personeli Hariç)

5- Usta Öğretici Oryantasyon Belgesi, (Eğitim Fakültesi Mezunu ve Formasyon eğitimi alanlardan istenilmeyecektir)

6-Adli Sicili Kaydı(Son 6 Ay İçerisinde E-devlet Sisteminden Alınabilir.) (MEB Personeli Hariç)

7-Sağlık Raporu, (Son 6 Ay İçerisinde aile hekimi veya hastaneden alınmış olması gerekmektedir.)

8-Askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge, (Askerlik çağında olan erkek usta öğretici adayları için) 

9-Sgk Hizmet Dökümü(E-devlet Sisteminden Alınabilir.) (MEB Personeli Hariç)

10-İkametgah Belgesi(E-devlet Sisteminden Alınabilir.) (MEB Personeli Hariç)

11-Banka Hesap Numarası(Ziraat Bankası-Göreve Başlarken) (MEB Personeli Hariç)

13-Sözleşme Metni

NOT: Başvuru kişinin bizzat kendisi tarafından yapılacaktır. Posta, İnternet, faks vb. yollar ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

 

 

Kenan CANAN

  Kurum Müdürü

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 20.04.2023 - Güncelleme: 01.08.2023 22:50 - Görüntülenme: 3331
  Beğen | 7  kişi beğendi